Cuina Taller per Àmbits curs 19/20

L’slumnat de cuina ha treballat la psicomotricitat fina alhora que preparaven un plat asiàtic.

Fotos.

Anteriors:

Aquesta setmana hem elaborat unes senzilles receptes molt interessants com aperitiu: hummus i guacamole.

Aquesta setmana hem realitzat un taller molt fàcil amb pasta de full i hem gaudit a l’aula d’uns croissants dolçols d d’altres salats. Boníssims!

Aquesta setmana us mostrem el procés d’elaboració de la pizza prosciutto i el pastís de xocolata de l’àvia. Ideals per compartir i molt fàcils de fer.

Aquesta setmana hem preparat uns panellets i ens han sortit boníssims.

Aquesta setmana al taller de cuina…Pollastre cajun.

Aquesta setmana els alumnes de cuina han elaborat unes empanadilles de tonyina boníssimes.

Avui al taller de cuina hem practicat la dieta mediterrània elaborant una truita de patates, unes patates braves (improvisades) i una amanida verda.

Iniciem el curs i amb ell els nous alumnes del taller per àmbits inicien el taller de cuina!!!

El 30 de setembre s’ha inagurat el taller de cuina d’aquest curs amb dues amanides alemanyes amb les què els alumnes han pogut improvisar i crear dos plats ben diferents però igual d’apetitosos.

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *