20è CROS INS TORRE ROJA

Ajornat per la pluja, avui divendres 17 de gener s’ha celebrat el 20è Cros de Nadal de l’Ins Torre Roja!

En un dia molt assolejat, els alumnes de 1r, 2n, 3r i 4t d’ESO han participat en les carreres i el sogatira, animats i coordinats pels alumnes de 1r de Batxillerat.

També els alumnes de 6è de Primària de les escoles Àngela Roca, Miquel Martí i Pol i Mediterrània han fet la cursa junt amb els familiars que han volgut!

Gràcies un curs més al departament d’Educació Fisica: Pilar, Carmelo i Dani per l’esforç invertit en un dia tan esportiu i bonic a la vegada.

Cliqueu aquí per veure les fotografies de la jornada esportiva.