A la final nacional del concurs “YOUNG BUSINESS TALENT”

Avui ja sí que podem celebrar que…HEM ARRIBAT A LA FINAL NACIONAL DEL CONCURS “YOUNG BUSINESS TALENT”!

Young Business Talent és una iniciativa que permet utilitzar un simulador on es fa el mateix que en la realitat de la gestió empresarial: analitzar, planificar, executar i controlar els aspectes de l’economia. Des de fa 4 mesos els nostres alumnes de 1r i 2n de Batxillerat en la matèria d’Economia han estat prenent decisions directives en les diferents àrees de l’empresa simulada.

Hem de donar l’enhorabona a l’Òscar Sánchez, el Pablo García, l’Antonio Zamora i l’Ethan Pérez de 2n de Batxillerat per aconseguir per segon any consecutiu estar a la final nacional on es decidirà quins són els millors dels 100 equips finalistes. No em puc oblidar de la gran feina que han fet els alumnes de 1r de Batxillerat i els bons resultats que han obtingut.

De part de la vostra professora, la Núria Enrique, molta sort i ara a gaudir d’aquest assoliment!