Visita Corporació Alimentària Guissona amb l’alumnat de 4t ESO Emprenedoria/Economia

Dimecres 4 d’octubre hem pogut gaudir amb els alumnes de 4t ESO de la matèria Emprenedoria/Economia de la visita a la fàbrica de Bon Àrea Guissona. Hem pogut comprovar tot el procés productiu que fa que ens arribin els productes a les nostres llars i els hem pogut tastar per dinar. Igualment ens han convidat a fer una visita al poble de Guissona on hem visitat el Parc Arqueològic de IESSO, la ciutat romana, el museu de Guissona, la zona antiga de safaretjos i la capella de la Verge del Claustre, patrona de Guissona.

Agraïm molt a la botiga 207 de Viladecans que ens ha donat l’oportunitat de poder gaudir de l’experiència i el coneixement que ens hem emportat. fotos visita Guissona-emprenedoria 23-24