Talent a les Aules 19/20

Arrenquem amb la gala motivacional…us deixem aquí les fotografies de la jornada!!!

Iniciem el projecte TALENT A LES AULES. Els nostres alumnes de Cicle formatiu de grau mitjà de Comerç, 4t ESO i 1r Batxillerat han estat treballant l’eina CANVAS impartit per la Universitat La Salle. Aquesta metodologia permet als nostres alumnes començar a preparar la memòria que presentarem pel concurs. Us recordem que Talent a les aules és un programa per a animar a descobrir el talent de la gent jove i utilitzar-lo per a tirar endavant projectes d’autoocupació laboral. Es tracta d’un concurs per parelles on presentaran un projecte de negoci i rebran mentoratge d’empresaris locals experts.

Molts ànims i bones idees a tots!