Talent a les aules 19/20

Després de setmanes de dur treball, per part dels nostres alumnes de 4t de la ESO (matèria Emprenedoria i Economia), de 1r de BTX d’Economia de l’empresa i de 1r de Comerç i d’Atenció al client  de cicle mitjà, ja coneixem els dos equips semifinalistes d’aquesta edició de Talent a les Aules.

Dos projectes de les nostres alumnes de 4t de la ESO representaran aquest any a l’Institut Torre Roja. Ha estat un repte haver estat seleccionats dels quasi 300 projectes que s’han entregat al concurs.

Ahir vàrem iniciar la fase de “mentoring” on empresaris i emprenedors locals han començat a parlar amb els equips per tenir un primer contacte i començar a treballar per desenvolupar  les seves idees de negoci.

Enhorabona Alexia Bonilla, Ana Jiménez, Giselle Guerrero i Nadia Sesar per haver passat a la següent fase i us desitgem un bon aprenentatge i recorregut del vostre pla d’empresa. Fotografies.