Sortida de Francès a Perpignan i Collioure

El 29 d’abril els alumnes de Francès han pogut finalment tornar a visitar el país veí, passant el dia a aquestes dues localitats dels Pyrénées Orientales que són alhora franceses i catalanes.

Al matí, hem descobert els racons i l’ambient del centre històric de Perpignan. Després de dinar, ens hem desplaçat a Collioure per retre homenatge al poeta Antonio Machado, a qui la mort va trobar allà camí de l’exili, i hem gaudit de l’encant d’aquest bonic poble de mar… fins i tot del sol a la platja, el temps ha estat magnífic i els alumnes han gaudit molt de la sortida, curta però ben aprofitada.

À la prochaine!

Cliqueu AQUÍ per veure les fotografies.