Els alumnes de 1r i 2n d’ESO gaudeixen de l’espectacle de circ NUYE i els de 3r i 4t d’ESO de l’obra de teatre CRU#SH

Els alumnes de 1r i 2n d’ESO de l’Institut Torre Roja van assistir a un espectacle de circ a l’Atrium de Viladecans. La companyia formada per sis acròbates ens va eclipsar amb una proposta coreogràfica de circ que buscava crear equilibris acrobàtics amb ajuda d’una paret modular amb forats, portes i un trampolí.

Els alumnes de 3r i 4t d’ESO van gaudir de l’obra de teatre Cru#sh on els protagonistes ens presenten les seves històries que són les històries de tres persones que, com tothom, van haver d’aprendre que
cuidar-se i escoltar-se és la millor eina que tenim per caminar.

Aprenem així a través de la cultura a pensar i reflexionar sobre les nostres pròpies vides i els nostres propis interessos. Agraïm a l’Atrium les propostes que cada curs ens oferten als centres d’Educació Secundària de la ciutat.