4t ESO Visita l’escola de l’agència catalana de consum

Els alumnes de 4t ESO Economia/Emprenedoria han fet una dinàmica on han treballat: “TEMPS LLIURE: SOSPITEM DEL CONSUM?” A l’hora de planificar una tarda es prenen decisions sobre amb qui es vol passar l’estona, quina activitat es vol fer, de quant temps es disposa, quants diners es destinen a l’activitat….

Aquest taller aprofundeix en la gestió de l’oci centrant-se en el consum de serveis. La finalitat d’aquest taller és:

• Ser conscient del preu que tenen els serveis d’oci per tal de saber gestionar la tarda en funció del pressupost disponible.

• Tenir en compte la diversitat de gustos i pressupostos disponibles del grup d’amics per tal de decidir col·lectivament com passar el temps lliure

• Conèixer els drets i els deures dels consumidors a l’hora de consumir els serveis d’oci per tal de consumir amb una perspectiva ciutadana.