Trobada On Board

Fa uns dies els alumnes de 1r de batxillerat en Joan Berenguer, la Dina Hallal, l’Èlia Martín, l’Àlex Matilla i la Lídia Olivares van participar al projecte On Board.

Diferents països europeus intenten millorar l’ensenyament compartint experiències i aprenent uns dels altres. Normalment la trobada es fa de manera presencial però degut a les circumnstàncies, aquest any, s’ha fet a la plataforma Webex Meet. De totes maneres han gaudit molt escoltant les propostes d’innovació dels altres i explicant les seves.

Enhorabona a tots ells.