INS Torre Roja queda el 21 a la final de Young Business d’Espanya

Aquestes línies són perquè avui estem de celebració i hem de donar l’enhorabona als nostres alumnes l’Ethan Pérez, l’Òscar Sánchez, el Pablo Garcia i l’Antonio Zamora de 1r de Batxillerat, per la dedicació,  l’entusiasme, la capacitat estratègica i el bon saber fer que han demostrat al concurs Young Business Talent.

Ja fa quasi un any que els hi vaig parlar del concurs, varem estar concursant cinc mesos (de novembre a febrer) i varen quedar en 9a posició de Barcelona dels més de 300 equips que participaven a la província. Això els hi va donar el pase a la final, que es va veure enrederida per la situació actual del Covid-19.

Aquest divendres hem viscut  la final nacional per streaming del concurs Young Business Talent.  Els cent millors equips  d’Espanya concursaven per arribar a una de les vint posicions primeres  del ranking per obtenir un dels premis del concurs. Els nostres alumnes varen quedar en segona posició de grup i en 21a posició del ranking nacional. Hem de celebrar que han estat els 1rs de Barcelona d’un Institut públic i els 3rs de Barcelona (tenint en compte els dos Instituts privats en posició 4a i 20a). Ha estat una llàstima però hem d’estar molt orgullosos i satisfets pel resultat. Ara només queda preparar un any més als nostres alumnes que com sempre ho donaran tot per estar a l’altura.

Com a professora, no puc expressar l’emoció d’orgull que sento per ells, li deia als meus companys que és admirable veure’ls treballar i ha estat un veritable plaer poder compartir durant aquest any de concurs i sobretot a la final els moments que vàrem viure. Us deixem uns videos i unes fotos perquè us  feu una idea de com va ser. Cliqueu AQUÍ.

Núria Enrique

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *