Grup estable de convivència confinat: 2n B Batxillerat

Benvolguts/des alumnes i famílies de 2nB Batxillerat,

durant el confinament del grup de 2n de batxillerat B (1r cas Covid-19 positiu) s’ha produït un 2n cas positiu covid-19.
Així us informem que atès que els vostres fills també van estar en contacte amb aquest estudiant positiu fins al dia 15/10/2020 s’ha de recomptar els 10 dies de confinament que ara serà des del 16 d’octubre i finalitzaran 25 d’octubre inclòs.
Si els estudiants del grup no tenen cap símptoma compatible amb la covid-19 (que no l’alumne positiu) podran sortir del confinament (aïllament a casa) a partir del 26/10.
L’assistència al centre (classes presencials) serà el dilluns 26/10.

ED de l’Ins Torre Roja

carta-2n-cas-2nbatx-B