Arranca el concurs nacional YOUNG BUSINESS TALENTS

Un any més comencem a treballar a prendre decisions al simulador Young Business Talents. Aquest any s’ha modificat i han incorporat nous paràmetres augmentant la complexitat. És per això que aquest any els nostres alumnes de 2n de Batxillerat també faran el concurs aprofitant que s’han de fer anàlisis financeres.

Recordem que Young Business Talents és l’únic programa que permet adquirir experiència per a la pràctica. Un simulador empresarial que permet practicar als nostres alumnes tota mena de decisions dins d’una empresa: I+D+i, producció, RRHH, Finances, i estratègies de màrqueting, com mitjans de comunicació, publicitat i investigacions de mercats.

El concurs ha començat i tindrem quatre mesos per prendre decisions fins a arribar a la final que desitgem, un any més, poder estar-hi. Només els hi puc dir, com a professora d’Economia dels meus alumnes: A gaudir i a prendre bones decisions!

Cliqueu AQUÍ per veure les fotografies.