Servei d’atenció telefònica d’informació i orientació en la tria d’estudis

Us passem una informació del departament d’Educació:

Us fem saber que el Departament d’Educació impulsa el projecte “Al teu costat en la tria educativa” per oferir, en format virtual, el servei d’informació i orientació acadèmica que cada any oferia en el marc del Saló de l’Ensenyament.
Tots els nous materials audiovisuals, propostes interactives i informació actualitzada dels diferents itineraris educatius es podran consultar al web del Departament i també al web Estudiar a Catalunya a partir del 18 de maig, per tant, us demanem que feu difusió entre la comunitat educativa, especialment entre l’alumnat que finalitza l’ESO i els tutors del grup del vostre centre.
A més a més, del 18 de maig al 29 de maig el Departament d’Educació organitza un servei gratuït d’atenció telefònica (telèfon 900 929 299, de 10 a 13 hores i de 15 a 18 hores), en què un equip d’orientadors professionals, de forma voluntària, atendran els alumnes de 4t d’ESO i/o les seves famílies, dels centres públics i concertats, per acompanyar-los en la tria dels estudis.
Així, també us demanem que informeu d’aquest servei a l’alumnat de 4t d’ESO del vostre centre que tinguin una major necessitat d’orientació en la tria dels seus estudis, i també a les famílies.
El Departament té tota la confiança en l’orientació als joves que feu als centres educatius durant tota l’etapa escolar, per això aquest servei és un canal complementari de suport als alumnes en aquesta època de confinament provocada per la covid-19.
Per a qualsevol dubte respecte al funcionament d’aquest servei d’atenció telefònica, podeu escriure a suport_orientadors.educacio@gencat.cat, indicant en l’assumpte “Consulta direcció”.
Cordialment,

Departament d’Educació