Programes de Formació i Inserció (PFI)

⇒ Preinscripció 2024-2025 ⇐

La nostra oferta:

CODI:

PFI HT03 (CUINA I SERVEIS)

PFI HT02 (CUINA I CÀTERING)

• Calendari

Preinscripció                                                                                El codi del nostre Institut és: 08043981

• Oferta inicial de places escolars: 30 d’abril de 2024. Podeu consultar aquí.
  • Presentació de sol·licituds: del 2 al 9 de maig de 2024, ambdós inclosos.Fes la sol·licitud
  • Presentació de sol·licituds presencialment amb cita prèvia: 2 al 9 de maig de 2024, ambdós inclosos. (93 894 3712). De manera excepcional i, només quan no sigui possible fer la preinscripció per via telemàtica. (Els centres educatius i les oficines municipals d’escolarització t’ajudaran si tens dificultats o no disposes dels recursos necessaris per fer la preinscripció telemàtica. També t’assessoraran si se’t presenta cap dubte).
  • Presentació de documentació: fins al 10 de maig de 2024
  • Entrevistes d’orientació i valoració de l’adequació del programa a la situació del sol·licitant: del 2 al 23 de maig de 2024, segons la convocatòria individual feta pel centre
  • Llista de sol·licituds amb la puntuació provisional: 27 de maig de 2024. Podeu consultar aquí.
  • Presentació de reclamacions: del 27 de maig al 3 de juny de 2024. Aquí
  • Llista de sol·licituds amb la puntuació un cop resoltes les reclamacions:6 de juny de 2024. Podeu consultar aquí.
  • Sorteig del número de desempat: 6 de juny de 2024, a les 11 hores.
    • Número per determinar l’ordre de les sol·licituds en cas d’empat als programes de formació i inserció:
  • Publicació llista ordenada definitiva: 11 de juny de 2024. Podeu consultar aquí.
  • Ampliació de peticions de preinscripcions per alumnes sense plaça assignada a cap centre: del 19 al 21 de juny de 2024, ambdós inclosos.
  • Oferta final de places escolars: 1 de juliol de 2024. Podeu consultar aquí.
  • Llista d’alumnes admesos: 1 de juliol de 2024. Podeu consultar:
    • Llistat d’alumnes preinscrits al centre assignat (PFI).  Podeu consultar aquí.
    • Llistat d’alumnes assignats al centre. Podeu consultar aquí.

Matrícula

• Alumnes preinscrits amb plaça assignada: del 2 de juliol al 8 de juliol de 2024, ambdós inclosos.

• Com fer la preinscripció?

INFORMA’T ABANS DE FER LA PREINSCRIPCIÓ:

– Prepara la documentació (documentació identificativa i documentació criteris de prioritat)

– Criteris d’assignació de plaça

MATRÍCULA

NOTA: “Els alumnes que no formalitzen la matrícula en el període establert es considera que renuncien a la plaça adjudicada, llevat que es produeixi un endarreriment per causes justificades i sempre que el centre no hagi començat encara la gestió de la llista d’espera o de noves sol·licituds d’admissió” , segons la normativa vigent.

L’alumnat del nostre centre que farà PFI, no utilitzarà l’aplicatiu sinó que s’enviarà,via correu, un formulari per omplir.
Per formalitzar la matrícula, es realitzarà a través del següent formulari de forma telemàtica:  eMatricula Benapres.

UTILITZEU ORDINADOR PER REALITZAR LA MATRÍCULA (millor utilitzar navegador Mozilla Firefox)

Aquí teniu unes petites instruccions per formalitzar la matrícula.

El dia d’inici de la matriculació, us enviarem, al correu que vau indicar a la preinscripció, l’enllaç al formulari de matrícula, així com les claus necessàries per accedir-hi.

Si renuncia a la plaça i no vol fer matrícula, si us plau, envia un correu a  a8043981@xtec.cat, adjuntant DNI del pare/mare/alumne major d’edat indicant la renuncia a la plaça de l’alumne/a i el curs.

Si no heu rebut l’enllaç al formulari amb les claus o teniu algun problema per accedir a l’aplicatiu, contacteu amb convivenciaidisciplina@iessitges.cat

Si teniu qualsevol dubte en la formalització de la matrícula, contacteu amb Secretaria.

Informació prèvia: Documentació que cal adjuntar:

FOTOGRAFIA ACTUAL ALUMNE/A
DNI ALUMNE/A (per les dues cares)           “una imatge anvers i altra imatge revers”
DNI TUTORS (en cas de menor d’edat) per les dues cares                  “una imatge anvers i altra imatge revers”
LLIBRE DE FAMÍLIA (les pàgines dels titulars (pare/mare) i de l’alumne/a)          “una imatge titulars i altra imatge alumne/a”
TARGETA SANITÀRIA INDIVIDUAL (TSI)
En cas de ser alumne tutelat, adjuntar RESOLUCIÓ D’ACOLLIDA O DE TUTELA LEGAL
INFORME o DICTAMEN D’ESCOLARITZACIÓ (si s’escau). [Acreditant trastorn aprenentatge o necessitat educativa especifica, o qualsevol altra informació que es vulgui fer arribar al centre].
COMPROVANT (RESGUARD) INGRÉS BANCARI

Informació pagament.

Concepte: Cognoms i Nom de l’alumne/a

Pagament :

opció 1:Transferència bancària Iban: ES64 0081 1682 630001020608

opció 2: Ingrés en caixer (codi operació: 930)

De manera excepcional i, només quan no sigui possible fer la matrícula per via telemàtica, caldrà demanar cita prèvia trucant al telèfon 93 894 3712, entre les 9:00 i les 13:30h.

Més informació a la web del Departament d’Educació