Aquest dimecres 15 d’abril, 13 alumnes de 4t d’ESO han participat a l’English Day celebrat a la Ciutat Esportiva, una jornada d’immersió lingüística en anglès organitzada per les professores de primària del grup de treball del CRP.
Aquesta activitat, totalment en anglès, té com a objectiu que l’alumnat de 6è de primària practiqui la llengua de manera lúdica, dinàmica i en contextos reals, a través de jocs, reptes i activitats cooperatives.
Els instituts de Blanes hi hem col·laborat aportant alumnes voluntaris de 4t d’ESO, que han fet de helpers, dinamitzant les activitats i acompanyant els més petits en aquesta experiència d’aprenentatge.
Ha estat una jornada molt enriquidora i gratificant, en què el nostre alumnat ha pogut assumir un paper actiu i responsable, tot practicant l’anglès d’una manera significativa i propera.



Comentaris recents