BEQUES PER ENSENYAMENTS POSTOBLIGATORIS: BATXILLERAT. Termini: 30 de setembre de 2021

Us informem que ja podeu sol·licitar la beca per ensenyaments postobligatoris: batxillerat.

Poden demanar beca els alumnes de Batxillerat que compleixin els següents requisits:

Requisits acadèmics
· Estudiants de 1r de BAT: acreditar nota mitjana de 5 punts a 4t d’ESO.
· Estudiants de 2n de BAT: acreditar la superació de totes les assignatures de 1r de BAT, amb excepció d’una.

Requisits econòmics
· No superar les rendes familiars que estableix la convocatòria.

Passos per sol·licitar la beca:
·Emplenar i enviar la sol·licitud mitjançant el formulari de la web: https://web.gencat.cat/ca/tramits/tramits-temes/247-beques-ministerio-postobligatoris?category=

Si mai heu sol·licitat cap beca del Ministeri, cal que us registreu i guardeu molt bé l’usuari (DNI alumne/a) i la contrasenya per a futures sol·licituds de beques.

· Cal que tingueu en mà la llibreta del compte corrent de l’alumne/a i els DNI’s de tots els membres de la unitat familiar.

Quantia a percebre

· Beca bàsica: 300 €
· Beca general: 1.700 €

· Quantia lligada a l’excel·lència: 50 – 125 € (nota mitjana curs anterior igual o superior a 8).

Termini:
· El termini per entrar la sol·licitud telemàticament és el 30 de setembre de 2021 (no espereu a última hora per si sorgeixen dificultats tècniques).

Us animem a sol·licitar aquesta beca perquè val molt la pena! Qualsevol dubte, podeu trucar els dimecres o divendres (horari de matí) que són els dies d’atenció administrativa.