Proves Cangur 2026

Aquest any hem tornat a participar en les proves Cangur. Hi han participat 14 alumnes de batxillerat i més de 100 alumnes de tota l’etapa de secundària. Les proves s’han fet a la UPC de Manresa per a l’alumnat de batxillerat i al mateix institut per a l’alumnat d’ESO.

Hem tingut tres guardonats: la Carla de 1r de Batxillerat, el Marçal de 4t d’ESO i l’Adam de 3r d’ESO.

Enhorabona!

Desplaça cap amunt
Ves al contingut