Activitats 50 anys

Vídeo acte inaugural Actes previstos

Nou comunicat del Departament en relació al Coronavirus

El Departament d’Educació ha publicat en el portal de centres el següent comunicat en relació al Coronavirus:

Benvolgudes, benvolguts,
Adjunts, us enviem els següents documents:

1-     Puc… Llegeix més»

Caminada temàtica 28 de març. Cinquantenari.

Us avancem que el dissabte 28 de març es realitzarà la caminada temàtica dins dels actes del cinquantenari de l’institut. La sortida serà a les 9 del matí des de l’institut fins a arribar al Molí Nou. Un cop allà es farà una visita al Molí i la tornada es podrà fer per lliure o amb l’acompanyament dels organitzadors. La distància d’anada i tornada és aproximadament d’uns 15 km. Hi haurà un avituallament de coca, xocolata, fruita i aigua. Cal fer la inscripció  enviant un correu a iessantramon@xtec.cat i especificant el nombre de participants.

Animeu-vos-hi!

Activitats setmana del 25 al 28 de febrer

• El dilluns 24 de febrer és festa de lliure disposició.
  • El dimecres 26, els alumnes de 2n d’ESO fan una sortida a l’arxiu municipal i al castell.
  • El mateix dimecres 26 hi ha una reunió informativa sobre el Treball de síntesi, per pares i mares d’alumnes de 1r, 2n i 3r d’ESO.
  • La sortida de YOMO s’ha anul·lat per motius de seguretat i salut.