50 anys de l’institut

ACTES DEL CINQUANTENARI. PRIMER ACTE. Apunteu-vos la data a l’agenda.

Cartell de Jordi Pintó

ACTES 50 ANIVERSARI DE L’INSTITUT:

Trobada de delegats

La Trobada de delegats i delegades del Bages s’ha celebrat a Artés. Enguany la jornada ha girat entorn a la CURA DEL PLANETA. S’han treballat conceptes com la motxilla ecològica; el consum responsable, la contribució amb gestos quotidians i la presa de consciència de la… Llegeix més»

Xerrada “Amor quotidià”

Avui els alumnes de 2n d’ESO han assistit a la xerrada “Amor quotidià” al Centre Cívic. Ens han explicat què és l’amor, quan l’amor és sa i quan tòxic… Entre d’altres hem fet improvisacions per parelles per veure diferents situacions de l’amor.
Ha estat molt interessant.
Llegeix més»

Conductàlia

Els divendres passat dia 15, els alumnes de 4t d’ESO van assistir a la jornada de Conductàlia. Allà van poder escoltar de primera mà diferents agents relacionats amb els accidents de cotxe (policia, SEM, bombers…). Va ser una manera interessant de reflexionar sobre lesconseqüències… Llegeix més»