AJUTS DE MATERIAL DE BATXILLERAT

Ja s’ha obert el termini per sol·licitar la beca de material per l’alumnat que aquest curs 17/18 cursarà Batxillerat. El termini finalitza el proper dimarts 3 d’octubre de 2017.

Requisits acadèmics:

• Estudiants de 1r de BAT: acreditar nota mitjana de 5,50 punts a 4t d’ESO.
  • Estudiants de 2n de BAT: Acreditar la superació de totes les assignatures de 1r de BAT, amb excepció d’una.

Requisits econòmics:

Passos per sol·licitar la beca:

• Emplenar i enviar la sol·licitud mitjançant el formulari: https://sede.educacion.gob.es/tramite/login/inicio.jjsp?idConvocatoria=937 (cal registrar-se i recordar l’usuari i contrasenya per situacions futures). Tingueu en mà la llibreta de compte corrent de l’alumne/a (és qui rep l’ajut) i els documents d’identitat, perquè us els demanarà.
  • Alumnat nou a 1r de batxillerat: Sol·licitar al centre on heu cursat estudis d’ESO un certificat de la nota mitjana de 4t d’ESO.

· Un cop sol·licitada la beca, imprimir el resguard i portar-lo a secretaria.

Quantia a percebre

• Beca bàsica: 200 €
  • Beca general: 1.500 €

Des del centre us animem a sol·licitar aquesta beca ja que els requisits econòmics no són molt limitats.

Per qualsevol consulta o ajut en la sol·licitud, podeu passar per secretaria els dimecres i divendres de 9 a 14 h, i els dilluns dia 4 i 25 de setembre en el mateix horari.

Rebeu una cordial salutació i sigueu benvinguts/des al nou curs escolar 2017/2018!