Suspensió de la prova externa de BatxiBac

La Comissió Tècnica del programa de currículum mixt de batxillerat i de baccalauréat (programa batxibac) confirma la suspensió de la prova externa prevista per al mes de maig de 2020. No obstant això, l’alumnat de 2n pot obtenir la doble titulació i serà qualificat de manera equivalent.

Les matèries del currículum francès (Història d’Espanya i França i Llengua Francesa i Literatura) seran qualificades amb els mateixos criteris que el conjunt de matèries de 2n de batxillerat. La qualificació que constarà en el Diplôme du Baccalauréat serà la mateixa que la del Títol de Batxiller. L’alumnat que desitgi utilizar el seu Diplôme du Baccalauréat per accedir als estudis de Grau i vulgui millorar la seva nota d’admissió (fins als 14 punts màxims), podrà examinar-se de determinades matèries a la PAU dins de la fase específica i fer valer les notes obtingudes davant els procediments d’admissió de la Universitat escollida.

Més informació al canal oficial XTEC BatxiBac.