Consell escolar

El consell escolar del centre és l’òrgan col·legiat de participació de la comunitat escolar en el govern del centre. En el consell escolar hi ha representats tots els col·lectius que intervenen en la comunitat educativa: direcció, professorat, alumnat, famílies, personal d’administració i serveis, etc.

En els centre públics, la funció principal del consell escolar és participar en la presa de decisions en relació amb aquells temes importants per al funcionamient i l’organització del centre: el projecte educatiu, la programació general, la gestió econòmica, etc.

Els membres del consell escolar són elegits per a un període de quatre anys i la meitat d’aquests membres es renova cada dos anys.

Composició del Consell escolar de l’Institut Ridaura, curs 2023-2024

Presidenta:

Nuri Albertí Cateura (Directora)

Equip Directiu:

Sílvia Domínguez Sánchez (Cap d’estudis)

Jesús Bondia Campos (Secretari)

Sector professorat:

Carme Sousa Macías (Coordinadora pedagògica), Ma Luisa González Quevedo, Anna Risech Sureda, Elisa Ruíz Pacheco, Mercè Roca Bel, Olga Martínez Guerrero, Raquel Sánchez Avendaño.

Sector PAS:

Montserrat Reverter Ferrer

Representants Ajuntaments:

Maria Blanco Martín, Ajuntament Castell-Platja d’Aro-S’Agaró

Sònia Rodríguez Astor, Ajuntament Santa Cristina d’Aro (regidora convidada)

Representats famílies:

Miquel Deulofeu Sánchez

Maria Eugènia Garcia

Marina Picamal Ripoll

Representant AFA:

Armando Gordo Sánchez

Representant PAE:

Xavi Costa Puyal

Representants alumnes:

Carla Vergeli Burillo (2nBAT – 2nBB)

David Serra Gutiérrez (4tESO)

Victorine Marie Bernard (4tESO)

Aquest Consell Escolar ha estat renovat i constituït a partir dels resultats de les eleccions de 23 de novembre de 2023.