#ANTÍDOTOS COVID-19

Durant les tres darreres setmanes de confinament, els alumnes de 1r cicle d’ESO (1r i 2n d’ESO) han estat treballant en el projecte interdisciplinar #ANTÍDOTOS COVID-19 creat per l’Àmbit lingüístic (Castellà) i l’Àmbit artístic (Visual i Plàstica) en què s’abordaven diferents temes relacionats amb el confinament i la COVID-19.
Se’ls van proposar sis hashtags perquè en triessin un i fessin un vídeo amb un missatge que volguessin compartir amb la resta de la societat. D’aquests vídeos se’n van seleccionar vint per a penjar-los a l’instagram de Institut Ridaura (@insridaura) i que tota la comunitat educativa pogués visualitzar-los i fer els likes en els que més els agradessin.
Ens complau presentar-vos el muntatge final que, a més de publicar-lo a les xarxes socials del nostre Institut, es difondrà als diferents hospitals i mitjans de comunicació de Catalunya. Volem transmetre el nostre més sincer agraïment a tota la comunitat educativa que ha participat en aquest projecte i, molt especialment, al nostre alumnat que l’ha acollit amb gran il·lusió i entusiasme. Tots vosaltres en sou els protagonistes!!!