Xerrada sobre coeducació i igualtat de gènere per a famílies d’infants i adolescents

Les regidories de joventut i benestar social de l’Ajuntament de Sant Julià del Llor i Bonmatí organitzen una xerrada adreçada a les famílies que tenen fills i filles en edat escolar que pretén aportar elements de reflexió entorn de la coeducació i a la igualtat de gènere. Si aprenen a reconèixer les potencialitats i individualitats de l’alumnat i corregim les discriminacions, a l’hora que valorem les diferències enriquidores entre els dos sexes, contribuirem a crear una societat més igualitària i lliure, al mateix temps que contribuirem a prevenir la violència masclista. Els aspectes més rellevants d’aquesta activitat són els següents:

Títol de la xerrada: Explorant les masculinitats per una educació en igualtat i llibertat.

Dia, hora i lloc:  Dijous 27 de maig, a les 18 h i en el centre Cívic de Bonmatí.

Cal inscripció prèvia, trucant al 620203300 o bé escrivint un correu a l’adreça següent: tbaldiz@selva.cat

Formadors: Aquesta xerrada va a càrrec d’un membre del col·lectiu Lo relacional