Càritas Anglès, al servei de les famílies de l’Institut en els tràmits telemàtics

A causa de la pandèmia de la Covid-19 s’han generalitzat els tràmits telemàtics en detriment de l’atenció presencial, fet que ha provocat que molts col·lectius tinguin dificultats per accedir-hi, ja sigui perquè no disposen dels recursos necessaris o bé perquè no tenen prou coneixements per a fer-ho.

Des de l’11 fins al 17 de maig, coincidint amb la preinscripció als estudis de formació professional de grau mitjà i al batxillerat, un grup de voluntaris de Càritas Anglès, s’ha traslladat unes hores de la tarda a l’Institut Rafael Campalans per oferir el seu servei de suport en tràmits telemàtics a les famílies del nostre centre.

Una vegada més, una entitat arrelada a Anglès i l’Institut s’uneixen per donar un millor servei a les famílies del poble. Així, tots els alumnes que ho desitgin podran fer la preinscripció escolar als estudis postobligatoris que hagin escollit i, per tant, garantirem que tinguin l’oportunitat de continuar estudiant.