L’agenda i el Boc’n’Roll de l’AMPA: dues eines molt útils per començar el curs

Tal com ja és habitual en cada inici del nou curs escolar, els alumnes que són socis de l’AMPA reben gratuïtament una agenda i un embolcall reutilitzable. Cadascun d’aquests obsequis té un significat molt especial: la portada i la contraportada de l’agenda són dissenys d’alumnes del centre que van guanyar un premi en el concurs “No confinis les emocions”; el Boc’ n‘ Roll permet portar l’esmorzar en un embolcall de roba que és més sostenible per al medi ambient que, per exemple, el paper d’alumini i, així contribueix, a les bones pràctiques quant a sostenibilitat que promou el nostre projecte de la “Marató de punts”.

Una vegada més l’Associació de Mares i Pares d’Alumnes i l’Institut es posen d’acord per contribuir a un objectiu comú: potenciar la participació dels alumnes i les seves famílies en la vida del centre.