Aprenem a parlar en públic amb el Mètode Picó

“Un bon discurs pot canviar la nostra vida” afirma el periodista, escriptor i professor de comunicació Alfred Picó en la primera sessió del taller sobre oratòria que ha dut a terme amb els alumnes del Grup+de 8 per a l’excel·lència.

La seva experiència de més de vint anys impartint cursos i tallers relacionats amb el món de la comunicació, recollida en el llibre El Mètode Picó per parlar en públic (https://www.angleeditorial.com/el-mtode-pic-per-parlar-en-pblic-435), és el punt de partida d’aquest curs de tres hores que imparteix en el nostre Institut i que té com a objectiu principal oferir als alumnes els principals secrets i tècniques per a millorar la comunicació.

La majoria de persones es posen nervioses quan han de parlar en públic. El Mètode Picó és un conjunt de tècniques per aconseguir que parlar en públic sigui una experiència satisfactòria. Preparar-se el discurs, ser nosaltres mateixos, potenciar els nostres punts forts i utilitzar la creativitat i els cops d’efecte, són algunes de les estratègies que es treballaran, de forma teòrica i pràctica, en aquest taller que implicarà per part dels alumnes una participació activa.

I és que, en una societat globalitzada com la del segle XXI, és molt important que els alumnes assoleixin un bon nivell de competència comunicativa oral que els permeti exercir una ciutadania activa i responsable.