L’AMPA organitza una xerrada sobre el bullying per a les famílies

L’Associació pares i mares d’alumnes (AMPA) organitza, en col·laboració amb l’Institut Rafael Campalans i l’Ajuntament d’Anglès,  una xerrada sobre l’assetjament escolar adreçada a les famílies que tindrà lloc el divendres 13 de març a les vuit del vespre a la Sala Fontbernat d’Anglès i comptarà amb la participació d’Ester Mullera, psicòloga del Grup Nut i Joan Antoni Bohórquez, sergent i cap de la policia local. El terme bullying està molt present en l’entorn escolar i en els mitjans de comunicació i, per això, el professorat de l’Institut ha dut a terme un curs de formació sobre aquesta temàtica que li ha de permetre tenir més eines per enfrontar-se als casos de presumpte assetjament entre iguals. Les famílies també han de saber què s’entén per bullying i quins són els factors que l’afavoreixen i com actuen els alumnes que adopten el rol d’agressor/agressora, víctima i/o observador/observadora. Aquesta xerrada pretén donar pautes a les famílies per entendre aquest fenomen i contribuir a prevenir-lo, detectar-lo i actuar amb la finalitat de restaurar el benestar.

Esperem que aquesta activitat gratuïta sigui del vostre interès i puguem compartir plegats un espai i un temps dedicats al coneixement i a la reflexió sobre un tema de gran interès educatiu: el bullying.