Voluntaris i voluntàries de 4t ESO

Aquest novembre, des de l’assignatura d’Aprenentatge i Servei (PaS), els alumnes de 4t ESO han iniciat les formacions necessàries per realitzar el seu voluntariat en entitats de l’entorn.

Els organismes, entitats i empreses que hi participen són d’àmbits diversos per tal d’oferir un voluntariat adaptat a les motivacions, interessos i preferències dels nostres alumnes.

Càritas Anglès ofereix la participació en un projecte d’acompanyament a la gent gran a la residència d’Anglès (Apadrina un Avi), Els Mossos d’Esquadra de Santa Coloma de Farners ens adverteixen dels perills de les xarxes socials i ens animen ha realitzar una sessió formativa als alumnes de primària de les escoles del municipi (Projecte de tu a tu), el Banc de Sang i Teixits ens convida a col·laborar en el disseny de la propera campanya de  donació de sang que tindrà lloc el 29 de gener a Anglès i la protectora  d’animals de La Cellera, MERAKI,  ens obre les seves portes per ajudar-los a tenir cura dels gossos abandonats i a més, ens permet  desenvolupar una campanya informativa i divulgativa sobre aquesta problemàtica.

Els alumnes de 4t ESO estan molt motivats i il·lusionats. Ells estan entenent que la donació d’un mateix és la clau per la construcció d’un món millor, més amable i just per tothom.

Tant de bo ens serveixi d’exemple i inspiració a tots nosaltres.

Per si us animeu, us informem de dues activitats que duen a terme aquest dies, entitats col·laboradores de l’institut.

Moltes gràcies!!!!!!!

Cartell Coral Anglès 2018