Vaga o no vaga

Els delegats, en nom dels alumnes de l’institut Ins Rafael Campalans, van fer una petició formal a l’equip directiu del mateix institut, per veure si es podia fer una vaga el dia 20 de novembre. L’equip directiu va decidir que donar autorització per aquesta vaga no era gaire apropiat i va explicar la seva decisió a partir per certes raons:
  • Fa menys d’un mes ja es va fer una vaga.
  • Estem en època d’exàmens.
  • La última vaga que es va fer, no es va organitzar cap activitat per protestar. És a dir, que no es va aprofitar.
L’equip directiu proposa que durant les possibles properes jornades de vaga s’organitzin activitats com la confecció de cartells i pancartes o la convocatòria de sessions informatives, entre altres coses que es poden fer.
També ens recorden que els alumnes ens hem d’adherir a les propostes de vaga amb maduresa i responsabilitat i que hem de ser selectius i no agafar-nos una vaga com un dia de festa.
La nostra opinió en aquest cas és que tot i que entenem les raons que ens dóna l’equip directiu, també creiem que hi havia un bon motiu pel qual fou convocada aquesta vaga i tampoc no hauria estat malament que l’alumnat de l’institut d’Anglès ens hi haguéssim afegit, sempre i quan haguéssim fet el possible per expressar la nostra veu i per aprofitar al màxim aquest dia no lectiu.
“Les veus del falcó”