Trobada intercentres futbol-sala

El passat dilluns 10 desembre el grup d’alumnes de l’institut que fan l’activitat extraescolar de futbol-sala van anar a una trobada amb altres centres de secundaria de la comarca de La Selva.

Els alumnes van marxar només acabar les classes a les 15 h per poder ser a les 16 h a la Ciutat Esportiva de Blanes. Allà es van dividir en dos equips per jugar contra els equips del altres centres participants.

Durant aquestes dues hores van poder gaudir de la pràctica del seu esport i van treballar els valors de l’esport com la cooperació i el respecte. En finalitzar, tots coincidien en què s’ho havien passar molt bé i que tenien moltes ganes de tornar-hi anar a la propera. Va ser una trobada molt satisfactòria per a tothom, doncs.

Des d’aquí agraïm l’organització per part del Consell Esportiu i els centres participants, tant alumnes com professors i acompanyants.