Delícies de Nadal en família

Mireu quines delícies que vam fer una colla de mares, pares, professors i alumnes en aquesta activitat tan fantàstica organitzada per l’AMPA! Recordeu, l’Associació de Mareis i Pares d’Alumnes ens va obsequiar amb un bonic regal prenadalenc: una activitat gratuïta i per a tota la família on es podíem donar cita al voltant de qulcom tan agradable com trobar-nos per cuinar un menú de festa d’allò més saludable. La dietista-nutricionsita Carmen Raya (www.nutricocinillas.com) ens va ensenyar a fer raviolis de mango. albergínies amb parmesà, pollastre amb poma i curry, cruixents de xocolata i mandarines amb xocolata. Tot ben festiu, econòmic, equilibrat, nutritiu i… deliciós!Ja ens ve salivera només de pensar en la propera cita!