Trobada de robòtica

Els alumnes de l’itinerari de Tecnologia, acompanyats del seus professors, avui són al Cosmocaixa, a Barcelona. Participen en una fira de robòtica, “Trobada de projectes de tecnologies creatives i robòtica” que forma part del Projecte Impulsem la Robòtica en el qual el nostre institut pren part. El programa de formació amb tecnologies creatives és un programa d’aprenentatge col.laboratiu dissenyat per a escoles que vulguin incorporar tecnologia emergent als cursos de tecnologia i canviar d’un model d’ensenyament tradicional a un model basat en projectes i experiments.

En aquesta fira els alumnes no només van a mirar sinó que hi participen d’una forma activa, ja que una part de l’activitat és mostrar la feina i els projectes que s’han dut a terme al centre durant el curs.

“Falcó de notícies”, 17 de febrer 2017