Cap a Roma hi falta gent!

Vint-i-cinc alumnes de 1r de batxillerat de l’institut, acompanyats de tres professors emprenen demà el camí cap a Roma en el que és un viatge d’estudis de tres dies. El grup d’alumnes i professors faran una visita llampec per la durada del viatge però molt intensa i profitosa quant als continguts.
Roma és una ciutat carregada d’història i d’encants per descobrir in situ, i és així com ho faran. Ciutat eterna, ciutat encantadora, propera per la geografia, llunyana per l’antiguitat de la seva història i fascinant si hi vas amb una colla d’amics amb qui saps que t’ho passaràs d’allò més bé. S’emporten una maleta petita per prescripció de la companyia aèria, però la maleta que duran a la tornada no passaria cap control perquè tornaran ben segur carregats d’experiència viscuda que els farà rics per tot el que hauran vist i viscut.

.

Quan ens enviïn fotografies, us mantindrem informats. Bon viatge a tots!

“Falcó de notícies”, 15 de febrer 2016