Trobada de pares i mares a l’institut

Un centenar de pares i mares d’alumnes que actualment fan sisè de primària van assistir ahir vespre a l’institut, convidats per la direcció del centre a una trobada informativa sobre l’ESO. En època de preinscripció com la que ens trobem ara, moltes famílies tenen dubtes i neguits en relació als estudis dels seus fills i filles, i aquesta trobada va ser una bona ocasió per poder resoldre’ls de primera mà.

Tot seguit es va fer una volta per les instal.lacions de l’institut i al final es féu un soparet en el qual pares i mares van intercanviar impressions entre ells i amb els membres de l’equip directiu del centre. Un equip d’alumnes de 1r de batxillerat van fer d’ajudants i col.laboradores del refrigeri. Des d’aquí els donem les gràcies i també a tots els assistents.
“Falcó de notícies”
17 març 2016