Treballs de Recerca de Batxillerat

Mares, pares, alumnes, professors, amigues i amics,
Esteu tots convidats a les presentacions dels Treballs de Recerca de Batxillerat, que tindran lloc els propers dimecres 23 i 30 de gener –podeu descarregar l’horari i l’ordre d’intervencions fent “clic” aquí.
Aquestes dues tardes l’alumnat de Batxillerat compartirà amb tots nosaltres quins han estat els reptes que els han plantejat les seves tasques d’investigació, ens mostraran els seus resultats i conclusions, i de ben segur ens oferiran la possibilitat d’aprendre moltes coses. Com veureu al programa, els temes són molt variats, prou per satisfer un públic ben divers. Així doncs, us animem a viure l’experiència de deixar-nos sorprendre amb les troballes de les noies i nois del nostre Institut.

D’altra banda, ens fa molta il·lusió que pugueu assistir a alguna d’aquestes presentacions –no és necessari quedar-se a totes, l’entrada i la sortida són lliures (només demanem intentar no entorpir les exposicions)–, ja que així acompanyarem i animarem l’alumnat de Batxillerat en un moment important de la seva vida acadèmica.

Cadascun dels dos dimecres tindrem dos tribunals treballant simultàniament, de manera que quan vingueu, només haureu de consultar el programa i decidir per quin dels dos comenceu, si pel de la Biblioteca o pel de l’A18. Esperem que us engresqueu a acompanyar-nos en aquesta ocasió tan important!
Coordinació de Batxillerat i Direcció