Sortides de tutoria, sense anar més lluny…

El divendres 26 de setembre els alumnes d’ESO van fer les tradicionals sortides de tutoria. Cada grup, acompanyat dels seus tutors o tutores, van fer una curta sortida caminant, bàsicament a les rodalies de la Cellera i Anglès. L’objectiu de la sortida és passar una bona estona junts, professorat i alumnes, en un ambient distès, diferent del marc de les aules, per reforçar el coneixement mutu i establir llaços de confiança que reforcin la relació al llarg del curs.

Els nois i noies de 1r van anar fins al Plademont de la Cellera, a l’escola d’art, al Pasteral; els de segon van arribar-se a la zona del parc del Ter -potser és un xic pretensiós dir-ne parc del Ter però qui sap si d’aquí a uns anys serà una zona recreativa i d’esbarjo a la vora del Ter prou potable. Els alumnes de 3r van anar fins al pont romànic de Sant Julià del Llor, indret força desconegut i ben bonic, amb l’inconvenient que, igual que en qualsevol altre lloc, hi va fer molta calor perquè hi havia poquíssima ombra i va ser un jorn molt calorós. Els de 4t, finalment, van anar fins a l’ermita dels sants Just i Pastor, a la Cellera.
Les sortides van ser molt agradables i en major o menor mesura van assolir l’objectiu que perseguien. Sigui dit de passada: què passa, a Anglès, no hi ha llocs per anar a esbargir-se un xic? no hi ha cap teatre, ni sala adequada a les necessitats de l’institut i del poble?… Queda dit.

“Falcó de notícies”