Sortida a les pistes d’atletisme de Lloret de Mar amb 3r ESO

Aquest dimarts 12 de març varem anar a les pistes d’atletisme de Lloret de Mar amb els alumnes de 3r d’ESO. Durant la sortida els alumnes varen tenir l’oportunitat de realitzar diferents especialitats atlètiques: sortides, llançament de pes, tanques, salts horitzontals (llargada i triple salt), llançament de vòrtex (iniciació al llançament de la javelina) i relleus 4x100mll. Els estudiants varen tenir l’oportunitat durant la pràctica de comprovar que l’atletisme té proves per tots i totes, en unes el component més destacable és la velocitat, en d’altres la força,… un gran ventall de proves que no els van deixar indiferents!

Varen col·laborar en la sortida el Consell Esportiu de la Selva, que cada any des del seu programa “Fem atletisme”,ens donen l’oportunitat d’utilització gratuïta de les pistes d’atletisme de Lloret de Mar i aquest any varen oferir-nos monitors per portar a terme algunes de les modalitats atlètiques.