Sortida a les pistes d’atletisme amb 3r d’ESO

El dilluns 19 d’abril els alumnes de 3r d’ESO varen anar a  LLoret de Mar per realitzar tota una matinal d’atletisme. Per la majoria d’ells era la primera vegada que trepitjaven   unes pistes d’atletisme oficials.

Els tres professors d’EF del centre varen tenir l’ajuda de l’ex-atleta olímpic Àngel Mullera, i entre tots quatre varen organitzar un circuit amb quatre rotacions diferents en les quals els alumnes realitzaven: llançament de pes, salt de llargada i triple salt, curses amb tanques i sortides (sortida baixa i alta) en acabar les quatre rotacions alguns alumnes encara varen participar en la cursa de 400mll.

Molt contents de la participació dels alumnes, amb l’interès i treball que varen posar per aprendre totes aquestes tècniques noves d’atletisme.

Agraïment especial al Consell Esportiu de la Selva que porta aquest programa d’atletisme a l’escola i del qual fa anys que ens beneficiem! Moltes gràcies per aquestes iniciatives de les que es poden beneficiar molts alumnes.