Som centre FAIG!

Estem d’enhorabona!

Som uns dels 150 centres de Catalunya seleccionats per participar en el programa FAIG.

El Programa FAIG és una oportunitat per crear entorns d’aprenentatge amb sentit, on posar l’alumnat al centre, sentint la seva veu per a crear un món millor on viure i conviure. Es tracta d’un programa intensiu per a la transformació educativa per:

• Aprofundir i consolidar l’Aprenentatge per Projectes com a línia pedagògica de centre.
  • Vincular els projectes de treball amb els desafiaments socials de les persones i el planeta, perquè esdevinguin Projectes d’Aprenentatge amb Sentit per a l’alumnat.
  • Integrar el “maker” i les possibilitats creatives de la fabricació digital en els Projectes d’Aprenentatge amb Sentit, possibilitant que l’alumnat doni respostes innovadores a les necessitats i reptes de l’entorn.

També volem fer extensiva la nostra felicitació a l’escola Pompeu Fabra d’Anglès que formarà part també d’aquest nou projecte!

En aquest vídeo podeu veure en què consisteix aquest projecte.