Excursió de l’Aula d’acollida a “Temps de flors”

El dia 16 de maig els alumnes d’aula d’acollida vam anar d’excursió a Girona on es celebrava “Temps de flors”. Primerament vam anar a la Plaça de Sant Feliu, allà el Marc ens va explicar la història del cul de la lleona. Tots els alumnes vam tocar el cul de la lleona per tenir bona sort! Després vam passar vora la Basílica de Sant Feliu fins arribar a l’escultura del peu de Sant Narcís, on tots vam passar la mà per la petjada. Vam tenir la sort de poder entrar al claustre del Monestir de Sant Pere de Galligants que ens va encantar!  Després d’això vam anar a la Catedral de Girona que es va construir durant el 1417, no vam poder entrar, però vam veure les escales i les estàtues a les parets a fora. Després vam caminar pel barri jueu. Més tard, vam anar a la muralla que és molt llarga i hi vam fer moltes fotos. En acabar el camí de la muralla vam arribar a la Plaça Albereda. Després vam tenir temps lliure al voltant de la Plaça de l’Ajuntament, vam passejar sols pels carrers i també vam fer algunes compres. Ens ho vam passar molt bé i vam gaudir amb totes les instal·lacions florals que hi havien a la ciutat!