UAP! 22: UN NOU MÓN al Teatre Municipal de Girona

En la catorzena edició de la Cantata per la Pau hi han participat 1.080 alumnes de trenta-tres instituts de secundària gironins, entre els quals hi ha l’Institut Rafael Campalans. Aquest any s’emmarca dins el projecte UAP! 22: un nou món. En aquesta iniciativa solidària s’hi han implicat també fins a quaranta-tres professors i professores durant les vuit sessions destinades als instituts, per on passaran prop de 2.900 alumnes assistents. La iniciativa està organitzada per l’Ajuntament de Girona, el col·lectiu de professorat del Grup de Treball Musical de Secundària de Girona i l’Associació UAP eduquem per la pau. Es tracta d’un espectacle musicoteatral en què, durant tot un trimestre, l’alumnat i professorat participants han estat treballant el tema del respecte al medi ambient.

Totes les imatges