Artteràpia a l’institut

Durant aquest curs, i per tercer any consecutiu, continuem duent a terme la proposta d’Artteràpia a l’Institut amb l’artterapeuta Alícia Expósito –coordinadora i docent del Màster Integratiu en Artteràpia de la UdG i membre de l’associació d’Artteràpia d’Olot, Altrart. L’artteràpia proposa un espai de confiança, escolta i confidencialitat en el qual els i les alumnes poden desplegar les seves capacitats creatives, de joc i de comunicació a partir de propostes en diferents llenguatges artístics. Durant el procés creatiu, que es desenvolupa en petit grup, els alumnes descobreixen, se sorprenen i gaudeixen de la seva pròpia creativitat, que sempre és personal i singular de forma compartida on la cohesió de grup esdevé fonamental. Aquest projecte d’Artteràpia s’integra en la dinàmica de l’institut, fent partícips als tutors i coordinadors dels diferents nivells educatius.