Problemes a l’esprint

El passat dimecres 14 de desembre es va celebrar una nova edició dels problemes a l’esprint, per als alumnes de 3r i 4t d’ESO.

Aquesta activitat consisteix, per equips, a resoldre deu problemes matemàtics, i guanya l’equip que els respon el més ràpid possible. Aquesta activitat va néixer l’any 2000, any mundial de les matemàtiques, com una activitat complementària al Cangur.

El nostre centre va participar-hi amb un grup de 20 alumnes de 3r i 4t d’ESO i ens alegrem de poder-vos informar que vam quedar entre els deu primers centres de tota Catalunya, ja que van tardar un temps inferior a una hora a respondre tots els problemes correctament.

Us passem l’enllaç al document que conté tots els problemes que van resoldre els alumnes per si aquests dies de Nadal voleu passar una bona estona jugant amb les matemàtiques.
“Falcó de notícies”, 15 de desembre 2016