Decorem el Nadal a l’institut

Ja s’apropen les festes nadalenques i l’institut ja comença també a omplir-se d’elements que donin ambient i esperit nadalenc.
Des de la matèria d’Educació Visual, els alumnes de 1r d’ESO han elaborat les tradicionals postals nadalenques amb les quals s’ha decorat l’arbre que penja a l’entrada de l’institut.

Els alumnes de l’itinerari d’Educació Visual de 4t d’ESO han elaborat, juntament amb la professora Imma Trias un altre arbre nadalenc, fet sobre un pla i retallat de manera que en sorgeixen volums que conformen l’arbre. És molt bonic, i ben segur es convertirà el l’arbre dels desitjos, ja que a la consergeria i a la secretaria del centre hi ha uns post-its en els quals cada persona podrà expressar un desig lligat al Nadal.

“Falcó de notícies”, 15 de desembre 2016