Preinscripcions per als Cicles Formatius

Mitjançant aquesta notícia anem informant-vos sobre les informacions més rellevants pel que fa a la preinscripció de nous alumnes als Cicles Formatius de Grau Mitjà (CFGM) i de Grau Superior (CFGS) per al curs 2020-2021. Actualització: 3 de juny de 2020 (13.20 h).

OFERTA DE PLACES

• 1r de CFGM en SMX: 29 places
    • 2n de CFGM en SMX: 19 places
    • 1r de CFGS en DAM: disponible pròximament
    • 2n de CFGS en DAM/DAW: disponible pròximament

Consulta de places al mapa escolar de Catalunya.

DATES

Preinscripció telemàtica per als CFGM: del dimarts, 2 de juny, al dilluns, 8 de juny, ambdós inclosos.

Preinscripció telemàtica per als CFGS: del dimecres, 10 de juny, al dimecres, 17 de juny, ambdós inclosos.

COM FER LA PREINSCRIPCIÓ (TELEMÀTICAMENT)

Les passes a seguir són les següents:

1. Ompliu la sol·licitud electrònica que trobeu a través d’aquest enllaç per Cicles Formatius de Grau Mitjà i d’aquest enllaç per Cicles Formatius de Grau Superior. Per fer-ho, en cas que l’alumne sigui menor d’edat, un dels tutors ha d’identificar-se amb IdCat Mòbil o qualsevol certificat digital vàlid. Necessitareu també l’IDALU (codi identificador de l’alumne); si no el teniu, el podeu demanar al centre on està matriculat l’alumne; també apareix als butlletins de notes.
    2. Amb l’enviament de la sol·licitud, aquesta ja queda registrada. No cal que feu res més (no és necessari presentar cap còpia al centre).
    3. Només en cas que no pugueu validar electrònicament alguna documentació identificativa o relacionada amb els criteris al·legats, ens els heu d’enviar escanejats o fotografiats a b7004487@xtec.cat (recordeu identificar convenientment l’alumne/a a qui correspon la documentació).
    4. Guardeu còpia del resguard de la preinscripció que rebreu al correu electrònic indicat.

1. En cas que no pugueu dur a terme la sol·licitud electrònica per manca d’identificació electrònica o per qualsevol altra circumstància, la podeu fer amb suport informàtic. Per fer-ho, us heu de descarregar la sol·licitud (no la sol·licitud electrònica) que trobeu a través d’aquest enllaç per Cicles Formatius de Grau Mitjà i d’aquest enllaç per Cicles Formatius de Grau Superior, omplir-la a mà i enviar-la escanejada o fotografiada, juntament amb la documentació que correspongui, a b7004487@xtec.cat (recordeu identificar convenientment l’alumne/a a qui correspon la documentació).

SUPORT  A LA PREINSCRIPCIÓ

Si necessiteu ajuda per preinscriure-us als Cicles Formatius del nostre centre, podeu trucar al número següent: 666 932 651. També ens podeu escriure al correu electrònic b7004487@xtec.cat.

COM FER LA PREINSCRIPCIÓ (PRESENCIALMENT)

Aquesta opció és només per a casos molt excepcionals i amb l’objectiu de garantir que ningú quedi fora del procés. Les passes a seguir són les següents:

1. Demanar cita prèvia al centre escollit en primera opció enviant un correu electrònic (b7004487@xtec.cat), a través d’aquesta aplicació (en el cas de Cicles Formatius de Grau Mitjà) i a través d’aquesta aplicació (en el cas de Cicles Formatius de Grau Superior), o trucant per telèfon (al número 666 932 651; s’atendran les trucades de 9 a 13 h).
    2. Preinscripció presencial a l’Institut, exclusivament amb la cita prèvia que se us haurà assignat (la cita serà el dia 8 de juny, entre les 9.30 i les 13 h en el cas de CFGM, i el dia 17 de juny, entre les 9.30 i les 13 h en el cas del CFGS). Per accedir al centre caldrà tenir presents les següents mesures de seguretat:
      • Cal portar mascareta i guants.
      • Només pot venir una sola persona a fer les gestions; no es permetrà l’entrada d’acompanyants.
      • No poden venir al centre les persones de grups d’especial vulnerabilitat o que presentin símptomes; en aquest cas, poden autoritzar per escrit a una altra persona a portar la sol·licitud i la documentació.

ALTRES INFORMACIONS

Web de la Generalitat de Catalunya amb informació sobre la preinscripció als estudis de Cicles Formatius de Grau Mitjà (CFGM).

Web de la Generalitat de Catalunya amb informació sobre la preinscripció als estudis de Cicles Formatius de Grau Superior (CFGS).