Pau Joan Hernández, l’escriptor de “L’ombra del Stuka”

A mitjan del mes de desembre, el dia 15, l’escriptor Pau Joan Hernández va venir a l’institut per parlar d’un dels seus llibres, L’ombra de l’Stuka, que és de lectura obligatòria per als alumnes de 4t d’ESO. Va ser la segona tertúlia del curs. Hi van assistir majoritàriament i de forma voluntària alumnes de 4t d’ESO. Per als alumnes era una oportunitat de conèixer l’autor. També hi van assistir alumnes de 1r de Batxillerat, que també es van llegir el llibre quan feien quart, però el curs passat en Pau Joan Hernández no havia vingut a l’institut. També hi va assistir professorat.
Pau Joan Hernández ja ha vingut diverses vegades a l’institut a fer aquesta trobada amb els alumnes. El primer llibre de l’escriptor anomenat Tot et serà pres el va publicar quan tot just tenia divuit anys tot i haver-lo escrit quan en tenia només setze. La majoria dels llibres que ha escrit són de narrativa infantil i juvenil.
A l’hora del col·loqui molts assistents li varen fer preguntes de caire molt divers, unes anaven referides a L’ombra de l’Stuka, concretament, sobre els personatges i el procés de creació de la novel·la, d’altres tenien un caràcter més global a l’entorn de l’obra literària de Pau Joan Hernández, sobre la seva vida o en relació a la seva experiència com a escriptor.
Finalment l’escriptor va firmar molt amablement els llibres dels assistents que el van portar i que li ho van demanar, i com a cloenda l’Eva Jou li va fer una entrevista per al centre.

“Les veus del Falcó”