Marató de punts

Per segon any consecutiu, el curs 2011-2012 l’institut va convocar el concurs “MARATÓ DE PUNTS”, en què hi participaven tots els grups d’ESO amb l’objectiu d’impulsar les bones pràctiques i premiar el grup classe que mantingui un bon ambient de treball a l’aula, un bon clima de convivència, ordre i neteja.
El grup d’alumnes que va ser mereixedor del premi fou el 2n B, de la tutoria d’en Lluís Solé. El guardó honorífic se’ls va lliurar en el marc de la festa de final de curs, en què es fa el comiat de l’alumnat de 4t d’ESO i dels de 2n de Batxillerat i Cicles. Ara, però, és el moment de rebre el premi gros, el premi col.lectiu per haver mantingut el llistó ben alt durant tot el curs. Aquest premi consisteix en una anada a una sessió de cinema del grup guanyador, acompanyats del tutor del curs passat i de la tutora d’enguany. La pel.lícula que aniran a veure és Frankenweenie, de Tim Burton, és la recreació del mite de Frankenstein protagonitzada per un nen i el seu gos, i el dia del visionat serà el proper dijous, 25 d’octubre, moment que els alumnes de 3r B esperen ben il.lusionats.

“Falcó de notícies”