Junts contra el canvi climàtic

Aquesta és una d’aquelles fotografies que ens fan especial il·lusió. Ens la van fer el passat divendres, 27 de setembre, durant l’acte “Anglès contra el canvi climàtic”, organitzat per l’Ajuntament d’Anglès a partir de la iniciativa del nostre alumne de Cicles Formatius de l’Institut Rafael Campalans Joan Parlon Polo. No hi ha dubte que hem de donar veu als i les joves, perquè tenen molt a dir, i tampoc hi ha dubte que els no tan joves hem d’acompanyar-los en una crida que no entén d’edats, perq0uè és una urgència que ens involucra a totes i a tots. En la imatge, hi apareixem, a l’esquerra, mestres i alumnes representants de les escoles Pompeu Fabra i FEDAC d’Anglès, al centre en Joan, i a la dreta tres alumnes més de l’Institut Rafael Campalans, i el director, Pere Parramon, juntament amb l’alcaldessa Àstrid Desset. I al fons, és clar, aquelles i aquells que donen sentit i seriositat al repte que tenim al davant.