Anglès contra el canvi climàtic

Us informem que aquest divendres, 27 de setembre, l’Institut Rafael Campalans participarà en l’activitat “Anglès contra el canvi climàtic”, que tindrà lloc de 10 a 11 h del matí als Jardins de Can Cendra (Sala U d’Octubre en cas de pluja), i que, organitzada per l’Ajuntament d’Anglès i oberta a tothom, comptarà amb l’alumnat i el personal de les escoles Pompeu Fabra i FEDAC, i del nostre centre. El guió de l’acte és el següent:

• Benvinguda de l’alcaldessa i presentació del jove anglesenc i exalumne nostre Joan Parlon Polo, impulsor de la iniciativa “Anglès contra el canvi climàtic”
  • Parlament d’en Joan Parlon Polo.
  • Parlament de la regidora de medi ambient sobre els compromisos de l’Ajuntament amb l’agenda 2030 i properes accions al municipi.
  • Breus parlaments dels tres directors dels centre educatius sobre els compromisos amb el medi ambient i el clima treballats des dels centres educatius.
  • Lectura de tres textos per part dels alumnes dels centres.
  • Lectura del manifest del 27S.
  • Mur dels desitjos durant tot l’acte.
  • Mural per pintar “Què faries tu per frenar el canvi climàtic?” (durant tot el matí).

Aquesta invitació a participar que ens ha fet l’Ajuntament d’Anglès de ben segur reforçarà la feina de sensibilització amb les demandes mediambientals que ja treballem en el nostre dia.